cs-CZen-GB
Co je „Direct mailing“?
Direct mailing je efektivní forma přímého marketingu a přesně cílené reklamy v jakémkoliv oboru na předem určenou skupinu zákazníků. Díky cílenému oslovení a komunikaci s Vašimi novými zákazníky, kteří mají zájem o Vaše služby nebo produkty, dosáhneme podstatně vyšší úspěšnosti než u jiné formy propagace.
 
Koho mohu oslovit?
Prostřednictvím našich databází umíme vybrat a oslovit podnikatelské subjekty (dle krajů, okresů, oborů činnosti, počtu zaměstnanců), fyzické osoby + OSVČ (dle bydliště, věku, výše přijmu,..) a domácnosti přesně podle Vašich požadavků.
 
Proč je direct mailing tak úspěšný?
Protože své potencionální zákazníky zaujmete vizuálně i pocitově – nápaditý design, atraktivní forma i obsah je vynikajícím prodejním nástrojem. Máte prostor pro kreativní zpracování Vašeho sdělení, které upoutá pozornost Vaší cílové skupiny a zesílí účinnost komunikace. S grafickým návrhem i texty Vám pomůžeme.....
 
A jak UMOCNIT ATRAKTIVITU Vašeho DIRECT MAILINGU?
Na prvním místě je při komunikaci vhodné použití personalizovaného oslovení, které je standardní součástí našich služeb.
 
 
PROCES KVALITNÍHO DIRECT MAILINGU NEZBYTNÉ DOPLŇUJÍCÍ SLUŽBY V RÁMCI DIRECT MAILINGU
1. Výběr cílové skupiny - ve spolupráci s klientem které vám zajistí kvalitní a profesionální zpracování a příliv nových zákazníků
2. Příprava databáze (kontrola nekompletních údajů) – denní up-date a neustálá údržba DTP studio: Kreativní koncepty • Grafické návrhy • Úpravy a výroba tiskových podkladů
3. Grafický návrh a tisk promo materiálů
Tiskárna: tisk i atypických formátů
4. Personifikace Distribuce:neadresná • Adresná
5. Kompletace zásilek Svazkování:výrazné slevy na poštovném při větším množství zásilek
6. Svazkování obchodních tiskovin a rozeslání
7. Zpracování odpovědních lístků
8. Vyhodnocení direct mailové kampaně